Wyślij pracownika na kurs
Jeśli Twoi pracownicy powinni dobrze posługiwać się słowem, tworzyć historie, które sprzedają, sporządzać informacje prasowe – czekamy na nich w Maszynie do Pisania.
Oferujemy: Podstawy dziennikarstwa i tekstów PR (Warszawa), Storytelling – tworzenie angażujących opowieści (Poznań)
Kurs “Podstawy dziennikarstwa i tekstów PR” – wprowadza w tajniki skutecznego pisania w panującym obecnie szumie medialnym. Jak sprawić, żeby informacja nie trafiła przed przeczytaniem do kosza, albo nie została oznaczona jako spam? Jak wykreować atrakcyjny temat? Jak zaprzyjaźnić się z dziennikarzami, jak utrzymać ich uwagę? Jak pisać w Internecie? Jak pracować z obrazem? To tylko niektóre z zagadnień, którymi zajmiemy się podczas kursu.
Kurs prowadzi superteam: Mira Suchodolska i Piotr Dzik. Sprawdź program.
Co o kursie mówią uczestnicy?:
Katarzyna Batko, dyrektorka programowa Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska
Na dwa szkolenia zaprosiliśmy w sumie około 20 osób działających lokalnie. Piszą blogi, mają swoje gazety i serwisy internetowe. Poruszają sprawy związane z decyzjami lokalnej władzy. O tym co zbudować w gminie, o tym co zamknąć, jakie warunki stworzyć przedsiębiorcom czy kto pierwszy otrzyma pomoc gminy. To są wyjątkowi ludzie i otrzymali od Miry Suchodolskiej nie tylko wiedzę i odpowiedzi na większość swoich pytań, ale też docenienie. Po szkoleniu podkreślali, że wiedzę może mieć każdy, ale dyskusji i rozważań, wiarygodności nie daje się udawać. Jednym słowem, dostali po prostu dobrego fachowca i skorzystali tyle, ile się każdemu z nich udało.
Kurs “Storytelling – projektowanie angażujących opowieści” – kiedy przestajesz referować, a zaczynasz sugestywnie opowiadać, dzieje się coś magicznego. Ludzie podnoszą wzrok, marszczą brwi, patrzą badawczo, uśmiechają się i – wpadają w twoje sidła. Wtedy już chodzi tylko o jedno: o umiejętne podtrzymywanie ich uwagi. Tym właśnie będziemy się zajmujemy się na zajęciach: narracyjną magią! Potrzebną w każdej branży. Dobra historia zadziała często lepiej niż najwyższe słupki sprzedaży.
Kurs prowadzi zafascynowany storytellingiem, miłośnik kultury popularnej, uzależniony od amerykańskich seriali: Michał Larek. Sprawdź program.
Co o kursie mówią uczestnicy?:
Marta Żurowska, menadżer ds. rozwoju kompetencji sieci sprzedaży BZ WBK Leasing S.A.
Sprawne moderowanie naszymi dyskusjami – według mnie to jest największa zaleta prowadzącego kurs, oprócz dociekliwości i przekazywania informacji zwrotnej. Bardzo komfortowe było to, ze każdy mógł się wypowiedzieć i przedstawić swój punkt widzenia. Prowadzący dbał, aby każdy miał czas. Miał też fajny dar dociekania, unikając bycia wścibskim. No i informacje zwrotne, zawsze w porządku, że sporym konkretem, dzięki czemu uczyliśmy się więcej. Jako trener w stanie spoczynku przyglądałam się organizacji naszych spotkań. Doceniam to, że byliśmy mobilizowani do coraz ambitniejszych zadań.
Firmy delegujące swoich pracowników na kurs, otrzymują zniżki:
5% rabatu za jednego pracownika
10% rabatu za dwóch pracowników
15% rabatu za 3 pracowników
20% rabatu za 4 i więcej pracowników
Na wszystkie kursy wystawiamy faktury VAT!
Regulamin akcji Wyślij pracownika na kurs tutaj.
Zapraszamy!